Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1699 ggr
Gerro
2

Justin Bieber iFokus

Hejsan!

Jag & en vän till mig fick idén att försöka få till en Justin Bieber sajt här på iFokus. Nu undrar vi om det finns något här som tycker att detta är en bra idé?

Inget hat nu för gud skull..

Thatgirl
11

Jag är inget Justin Bieber fan, så jag bryr mig inte egentligen. Men ett tips om sajten blir av. 

Eftersom att det är så mycket hat runt honom så kan ni komma överrens om att alla som är medlem får inte svara på en hatkommentar. I detdär PM:et man får när man går med i en sajt kan ni skriva klart och tydligt i fet-stil att man inte ska svara någon som skriver en hatkommentar. Om ingen svarar dom så kommer dom inte tycka att det är kul att hata, och så kommer dom sluta. Kommer det upp en hatkommentar så ignorerar alla den och skriver på som vanligt. Skulle det vara spam tar ni bort kommentarerna. Ibörjan kanske det blir mycket hat, men eftersom att ni inte ger respons på det så kommer det att gå över.

Lycka till!

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Gerro
0

Tack så jätte mycket för ditt tips!
Det uppskattas verkligen! 🙂

Zorro_Tiger
0

Håller med 1! Man kan ju också göra så att man måste vara medlem för att kunna kommentera och så! :)

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Gerro
0

Kan man göra så? :)

Nwmo
5

NOOOOOOOOOOOO

- Emil

Zorro_Tiger
10

#4 Vet inte, men det hade ju varit bra.

#5 Skärp dig, du är jämt så irriterande.

Nwmo
0

#6 Lol

- Emil

Gerro
0

Okej men tack ändå :)

Hamsterlycka
5

JAAAAA!! SNÄLLA, gör det för guds skull!!!! Snällasnällasnälla!! Jag skulle MER ÄN GÄRNA vara Medarbetare! Tyvärr är jag ju under 18 så kan inte skapa, men jag skulle vara världens stoltaste Medarbetare!

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Gerro
0

Samma här!
Önska att jag var 18 :(

Zorro_Tiger
7

#7 Vaddå? Du håller jämt på och "förstör" i trådar, det är många fler än jag som tycker det! Varför kan du inte bara sluta?

Gerro
2

Håller med #11 .
Det är dags att uppföra sig.

Nwmo
0

Make me

- Emil

Gerro
5

Jaja om du vägar att uppföra dig så.

Har meddelat Sajtvärd.

Nwmo
0

#14 Trevligt :)

- Emil

Gaiezza
7

Jag tycker personligen det är ganska onödigt. Vad ska ni göra förutom att typ sitta och fangirla över att ni älskar en kändis och lägga ut bilder? Min PERSONLIGA åsikt.

Bacon, svaret är bacon. 

Jesperlinden97
2

Nog med OT i tråden, detta kan tas via PM istället. 

Själv tycker jag det verkar som en kul idé! Blir problem med hat och idiotiska kommentarer, men #1 verkade ha en bra lösning! 

Jag ställer mer än gärna upp som Medarbetare om detta nu blir av! :) 

Stolt boybelieber här ja ;)

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[MikeW]
7

Varför inte? Det finns säkert många här på iFokus som gillar justin bieber och som gärna skulle vilja ha en sida om han.

I say go for it! :P

Gerro
0

Roligt! :D

Hamsterlycka
4

#16 Prata om Justin, kanske dela sina upplevelser när man träffat honom och sådant? Vad är det för skillnad på en ifokussida om Justin än vilken annan som helst? Kan tycka att det finns väldigt många ifokussider som är wayyy more meningslösa. Då kan man ju lika gärna säga så om vilket forum som helst "vad ska man göra inne på ryssland iFokus? Prata om Ryssland eller?" liksom eh…

Hamsterlycka
0

Jag tror faktiskt inte det skulle bli så mycket hate. Det är ju bara att anmäla, ta bort tråden/kommentaren? :) Tror folk skulle tröttna rätt snabbt på att "hata" om man bara tog bort kommentaren snabbt eftersom den säkert vill få alla beliebers upprörda.

Gerro
0

#20 & #21

Exakt, och så gav ju #1 ett väldigt bra förslag på vad man kan testa att göra åt allt hate :)

[MiniPim]
0

Men isf, vad ska man diskutera? :)

Gerro
0

T.ex M&G, konserter, nyheter. Ja lite allt möjligt som alla andra fan sajter gör.

farido13
0

eller så kan det vara en sajt om artister/kändisar

HejPåDig
3

#5 Han sa ju bara sin åsikt? Och min åsikt är nej. Det finns hundra andra fansidor som beliebers kan hänga på.

Anoki
1

Kommer det Justin Bieber iFokus lär det vara en del som vill ha en sajt om sina favoritartister/band också. Och det blir ju en del i längden, varför just en sajt för honom när man istället kan ha en sajt för alla artister/band. Säger bara, grymt onödigt.

Hamsterlycka
0

Förstår dock inte hur man kan ha åsikten nej i detta… #26 Okej, superbra. Har letat efter flera forum om Justin, men nu står du ju framför mig som en gud! Varsågod, rada upp massor av forum om Justin. Jag har inte hittat ett enda.

Wanzel
0

#27 Men det finns ju redan en om Jedward? Då kan det ju få finnas en om JB också. 

Om intresset finns så tycker jag det är en bra idé!

Gerro
0

Men vad spelar det för roll?
Då får la dom också ha sajter. Jag bryr mig inte.
Och precis som #29 säger, så finns det redan en Jedward, så varför inte Justin?

HejPåDig
1

#28 Bara att söka "justin bieber fansite" på Google…

Gerro
0

Men vi kanske vill ha en Justin Bieber sajt här på iFokus. Borde inte vi få ha det då??
Snälla fattar inte hur det kan vara en så sjukt big deal.. Jesus..

Anoki
0

#28 det är la inget fel med att ha åsikten "nej" lika väl som "ja"? #29 Vet inte ens vad Jedward är. #30 Du borde bry dig när du gör en tråd om vad andra tycker pm en sådan sajt, ställ en fråga och du lär få olika svar, inte så konstigt att alla inte tycker det låter som en bra idé. Nu kan jag inte påstå att jag hatar JB, men jag tycker inte direkt han är bra, och kommer inte kolla in sajten, men det spelar ingen roll. Det kommer iallafall vara en massa andra som vill starta egna sajter om just sin favorit-artist, det blir ju väldigt många sajter i längden när man lika väl kan ha en gemensam.

Wanzel
0

#33 Jedward är två bröder som sjunger 🙂

Gerro
0

Nu missförstod du mig.
Jag sa "jag bryr mig inte" till att andra kanske vill ha sajter till sina idoler. Det är la deras val & jag tänker inte stoppa dom för det.
Jag gillar inte direkt One Direction, men jag förstör inte deras tråd med onödiga kommentarer & klagar. Om dom vill ha en sajt med 1D så är det deras val inte mitt. Och jag tänker inte stoppa dom.

Hamsterlycka
4

Håller med Gerro, jag skulle tycka det var roligt för directioners om de fick en egen ifokussida med One Direction. Jag hade inte bah "nej dom suger, och för att jag tycker det så ska ni inte få ha ett eget forum om dom där ni kan prata om dom" liksom what? Vad är det för åsikt? Varför nej, liksom? Varför förstöra för oss som vill det? Ni behöver ju inte bry er alls, erat val om ni går in där eller inte..

HejPåDig
0

#32 Du frågade vad vi tyckte. Jag svarade.

Gerro
0

Okej du säger nej. Motivera varför det är en så fruktansvärd hemsk idé?? Och "Han är b*g!!" är inte en anledning. För det första så är han inte ens bög & för det andra så är det inget fel på att vara det.

[rorat]
6

Men asså snälla..
Så sjukt töntigt av er att dom inte får lov att ha sin lilla sajt. Det är bara en sajt, kommer ni att dö av den elleh?
Isånnafall så beklagar jag. Alla som hatar Justin Bieber kan väl helt enkelt skita i att gå in på sajten?
Till och med jag som inte är ett så stort fan fattar att han inte är gay, och som gerro säger så är det inget fel på att vara det heller.

Tycker att alla haters kan lämna tråden & låta alla fans ha sin tråd ifred.
Och somsagt så är jag inget fan, men jag hatar när folk ska skriva skit om andras idoler.

Anoki
0

#34 Jaha :) #35 "Jag gillar inte direkt One Direction, men jag förstör inte deras tråd med onödiga kommentarer & klagar." Vem har förstört din tråd om man får fråga? Det var min åsikt, jag hoppade inte på dig och klagade på Justin Bieber. #36 Eftersom du tycker det är en bra idé med denna sidan så är det väll självklart att du tycker vi andra som inte gillar idén har fel, det märker man klart och tydligt i ditt skrivande. Men då kan du lika väl acceptera oss andra lika mycket. Det är verkligen ingen som sagt att han suger etc. Och åter igen: TS undrade vad andra tyckte om idén.

Gerro
0

Ja jag frågade vad ni tycker om idén.
Men ni som säger "Nej" kan väl ge mig en vettig anledning till varför?
Motivera era svar.

Klara.b
6

Jag tycker det är en bra idé, även om jag inte är en beliber. De kan väll få ha sin sajt? De som inte gillar honom kan strunta i Jb iFokus.

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

HejPåDig
0

#39 Jag vet mycket väl att Justin inte är bög och jag tycker absolut inte att det är fel heller och min största idol är faktiskt homosexuell. 

Jag har inte sagt att det är en hemsk idé! Jag har sagt min åsikt och jag har även sagt varför.

Anoki
1

#41 Jag har motiverat till varför jag tycker det är en dålig idé.

[MiniPim]
2

#41 hon skrev mycket tydligt och väl varför hon säger nej till det. Kanske du som inte läser ordentligt:)

sasha_setter
0

Låter som en bra idé! Jag är neutral när det gäller JB, men dem som gillar honom ska självklart få ha en sida om honom om de vill! :)

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

[MikeW]
1

Gör det bara.

[rumelle]
0

Do it! Själv har jag inget som helst intresse av Bieber. Men det är väl toppen med en sida för de som är intresserade. Gissar att det är ganska många ungdomar som gillar honom.

Gerro
0

Men problemet är att jag inte vet någon myndig Belieber :/
Och man måste ju vara 18 för att få skapa en sajt..

Frosstis
3

Det finns ju Jedward, varför inte justin? :) Jag skulle isåfall vara aktiv medlem:DDD ♥

julolagus
3
Nwmo
0

Be typ era föräldrar göra sidan? :P

- Emil

Ratzo
0

nej.

I can't drown my demons, they know how to swim.

Jesperlinden97
1

Nu frågade TS om där fanns någon som tyckte det var en bra idé, alltså kan ni inte se nej, för antagligen är är det….

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[MiaHk]
4

Förstår verkligen inte er som inte vill ha sidan. Vad är problemet? iFokus går faktiskt inte under för er som tror det.

Cazzos
0

Go for it säger jag :)

Gerro
2

En har ansökt om att få starta Justin Bieber iFokus.
Hon väntar bara på svar.