Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 706 ggr
Fridaaaa
0

Äntligen fredag & helg!

Vad ska ni göra denna fredag? Och helgen? 🙂

Själv ska jag ta det lugnt, städa, umgås med sambo, djuren och lite annat smått och gott 😛

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[MikeW]
0

tråka framför datorn som vanligt :P

BettaSplendens
1

Jag ska rida imorgon, avslutning för denna terminen 😃

Anoki
3

Idag slutade jag skolan, så har sedan tolv varit ute med alla kaniner + ätit glass hehe. Imorgon blir de ännu mer kanintid, ska städa 10 burar och ta in kaninungarna i rummet för första gången med honorna :') På söndag blir det även mer kaniner i huvet XD ska hopptävla :3

[jusefinnn]
1

Stallet ikväll ett tag, sedan hem och bara ta det lugnt. Imorgon blir det lång sovmorgon innan jag förbereder mig på att jobba på travet hela kvällen, Midnattstrav här uppe i Norrbotten. Söndag blir nog bara att chilla och förbereda mig för en jobbvecka igen :)

Nwmo
0

Spela.

- Emil

[rumelle]
0

Blir nog en sväng till Gekås imorgon. Sambon mekar bil med pappa. Ska försöka jobba lite med en teckning jag håller på med, men det känns som att jag har kört fast lite.

Tova.O
1

Hoppträna kaninen och filmkväll med kompisar ikväll. :) Och imorgon får vi se. :)

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

Nebulosa
1

Har precis kommit hem från ridningen, terminsavslutningen 😕

Ikväll ska jag bara slappa hade jag tänkt, äta tacos med familjen också :)

Och på söndag åker jag på kryssning med min farmor!  😃😃😃

~Rabbits for Life~

Frosstis
0

Idag har jag inte gjort någonting vettigt alls! sov till klockan tolv, låg till klockan 3 i sängen och läste massa harry styles imagines (ja jag är kär nej jag är ingen directioner) tills jag fick lite ångest och satte mig framför datorn istället och fortsatte läsa xD 

Dock så har jag städat hos kaninen och tagit ut honom i hagen, DET var bra iallafall :P Och gjort 25 st tidsinställda blogginlägg xD

[Pandoraelf]
0

Måste ju nämna att man fick sommarlov idag, att slippa skolan ett tag är ju en otrolig lättnad. Men så blir det ju även lite tomt om dagarna…
Så ska försöka leta sommarjobb, lite sent ute men någon plats över är de väl säkert :)

dermot
3

Jag har varit så jäkla awesome och räknat 19 mattesidor på 3 timmar i sommarskolan - ja jag är stolt! 😎

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Thatgirl
0

Ungdomsfest😃

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.