Eran stora dröm?
Vore kul att veta vad eran stora dröm är?
Självklart kan man ha mer än en :)
Mina stora drömmar är:
Blir en berömd sångare, eller en berömd författare! :)
Jappjapp!
Såååå, vad är era/eran stora dömmar/dröm? :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Mina stora drömmar är;
1, kunna livnära mig på att vara dokumentärfilmare. Helst av allt vill jag filma hajar, få folk att förstå att de inte är sådana människoätare som de flästa verkar tro. Jag vill även vara med och stoppa fisket på hajar.
2, åka med Seashepherd ut på ett uppdrag.
3, ha en stor gård tillsammans med mannen jag älskar. Verkligen en stooor gård med massvis med mark och skog. Även en hel del djur så som får och någon mini gris. Även cirka 3 islandshästar och en redig arbetshäst hade jag velat ha. :)
http://isabellarun.weebly.com/
Min allra allra största dröm är att min mamma ska bli frisk, som de var när jg var sju år..
#1 Grymt! :D
- Darren Criss
#2 Hoppas hon blir bättre!!! <3
- Darren Criss
Jag vill bli barnläkare och jobba med cancerdrabbade barn 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
!
- Darren Criss
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Jag vill (ska) utbilda mig till djursjukvårdare, sen är min största önskan att jobba som volontär med djur, men gärna människor också. Utomlands självklart. tror man känner sig så behövd på något sätt, man gör ju verkligen nytta! Så ja, det är min största dröm. Sen hade det varit kul att flytta till gård och ha hästar, kaniner såklart och en hel del andra djur i STORA burar! Även ha ett litet konditori med intiktning på specialtårtor. Haha jag vet vad jag vill ^^
Åh! Och helst jobba som djurpolis utomlands också!
#8-#9 Nice!
Ååh, djurpolis vore asgrymt!!
- Darren Criss
#10 eller hur :D
#2 Åh! Hoppas det blir bättre. ♥
Min största dröm är att alla ska må bra, alla som har det dåligt ska få det bra, eftersom jag själv har det jag behöver.. :3
Sen att MiniPim blir elitklassad!
#12 Goooo MiniPim 
- Darren Criss
Att Adde ska bli champion, ta en topp 20 plats på SM Och sen svenskt rekord, men det är nog för mycket begärt! Skulle vilja bo på en stor gård och ha djurhrm, ta hand om
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Djur som har det tuFft Kanske ungdomar också, eftersom jag förstår folk som har det Dåligt väldigt bra då jag är i samma sits..
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#14-#15 
- Darren Criss
Har faktiskt ingen aning just nu..
En dröm skulle väl ändå vara att flytta utomlands och volontär arbeta på ett barnhem i något fattigt land. Den drömmen är också på väg att bli sann, vi får vänta och se.. :)
Annars har jag ingen riktig dröm tror jag.
Jag har väll egentligen ingen "stor" dröm - men min dröm är väll att jag någon dag kommer må bra (har mycket mag-och tarmproblem) och att jag kommer få ett jobb som jag kan försörja mig på så jag kan flytta till en egen lägenhet tillsammans med mina katter
sen drömmer jag om att någongång kunna skaffa mig en hund! sen såklart så vill jag ju så småningom träffa någon att leva ihop med - fast det är ingen brådska med det!
Jag vill bli en känd proffsfotograf eller en ännu stärre dräm är att få bli känd racerförare på motorcykel :)
Bacon, svaret är bacon.
Ja det också! Precis som #15, något för ungdomar som har det jobbigt då även jag vet hur det är (nu).
Att få en enhörning och ta över världen med den och Aynaz, hihi :3
Unicorns And Rainbows
Kramisar 
#21 Hejsa oss 8D
min stora dröm e att ha en gård mitt i ingenstans och vara självförsörjande med solenergi och hästdrivet jordbruk.
en drömm som aldrig kommer bli san :(
Skådespelerska, har fått mitt första jobb (dock bara statist i en kortfilm på svtplay, men man måste ju börja någonstans?) och längtar till fler :)
#23 Never say never! ;)
#24 Eller hur! Alltid en början! :)
- Darren Criss
Ellerhur! Många asäger att det är bara en statistroll, men vad förväntar dom sig? Att jag ska få jobb i en hollywoodfilm direkt? haha, gillar ordspråket föresten ;)

Har inte heller direkt nån dröm, men inom dom kommande två åren så skulle jag vilja bli lite känd på youtube, och det går väl framåt :) sen har jag ju en massa andra drömmar men inte direkt nån stor dröm. Kanske en dag få bli riktigt lycklig.
#23 Varför skulle det inte vara möjligt? :) Allt är möjligt så länge man verkligen vill det!
http://isabellarun.weebly.com/
Jag vill gärna öppna ett "animal shelter", för jag älskar djur :) Skulle inte heller säga nej till en stor lägenhet i Tokyo, eller en herrgård i Sverige/Danmark! Sen har jag alltid drömt om att resa jorden runt och lära mig av varje kultur! :)
♥ Flytta hemifrån till Stockholm när jag är 18, få jobba med djur.
♥ Verkligen lyckas med min hamsteruppfödning och få fram fina hamstrar med bra temperament.
♥ Bli en känd fotograf.
♥ Att känna mig lycklig & älskad oftare ♥
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag vill bli fotograf.
Jag vill bli skådespelare eller musiker/sångare :)
har många… men några är att bo på en gård med måååånga djur och ha kennel, men även att ha egen veterinärklinik på gården där jag bor och kunna leva på detta.
sen är oxå en stor dröm att kunna flytta till australien, vara naturfotograf där och kunna leva på det och ha hunduppf och hundpensionat :)
just det! jag vill även hjälpa omplaceringsdjur att få nytt hem :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Min stora dröm är att efter gymnasiet, åka utomlands o jobba som ''au pair'' hos en familj. När jag vart där i några år ska jag åka tbx till Sverige och jobba på dagis, sen vill jag gifta mig o skaffa barn och djur och en stor villa på landet med stor trädgård! 
Min största dröm är väl att alltid vara ledig. Ta dagarna som dom kommer och aldrig behöva leva enligt ett schema. Samt. ha min pojkvän vid min sida dagarna i ända med samma förutsättningar.
Vill bo på landet, långt ifrån närmsta granne med ett par hundar och katter och så vips!!! så var mitt liv fulländat….kanske när man är pensionär….innan är det väl nästan ett måste att jobbajobba om man vill kunna ta sig fram i vardagen utan att vara beroende av andra.. =)
~mikkan
Har flera stora drömmar, men här kommer de största 
- Att skaffa skrattduvor, skämma bort dem, börja föda upp och bli en känd fågeluppfödare som man kan lita på!
- Att skaffa hund, det har jag velat sedan barnsben.
- Att få en riktigt bra utbildning inom djurvården (har redan valt gymnasium hehe) och sedan kunna utbilda mig vidare för att slutligen hitta mitt drömjobb :D ♥ Min framtida, seriösa duvuppfödning får vi inte heller glömma!
- Att jag hittar min drömkille ♥
Vi får väl se om jag vill ha barn i framtiden, de bästa barnen är ju de fjäderbeklädda och de med fyra ben ;) ♥
Jag har en ny, och en enda.. Att få min vän att må bra igen.. Sluta med självskadebeteende och bara få leva livet.
Träffa min idol, Elyar Fox!
Hjälpa människor som har det svårt och bara vara glad. 
Min största dröm är att få gå på Justins Biebers konsert och träffa honom, stå längst fram vid scenen, träffa honom och få hans autograf. GGRCJWLJBC Skulle svimma av glädje då, börja skaka och gråsta :')<3<3<3
Svårt. Jag tror det skulle se ut typ såhär;
Först och främst vill jag ut och resa, se värden. Sedan vill jag bo på en gård, en stor gård. Min största passion i livet är hästar, helst av allt skulle jag vilja starta ridskola med min bästa vän. Vi skulle inrikta oss på hästarnas välbefinnande, att dom verkligen har det lika bra som vilken annan privat häst somhelst. Sedan skulle jag själv vilja ha minst 2 egna hästar. Som jag skulle tävla på högnivå. Utöver detta skulle det vara kul att ha ett omplacerings hem för kaniner, i mindre skala. Skulle vilja ha ett fint kaninstall med tillgång till vatten och el. Stoora fina burar skulle det vara, och massa tillgång till utevistelse. Jag själv skulle ha egna kaniner också. Som jag skulle tävla aktivt i kaninhoponing. :)
//Julia
• Träffa Harry Styles och KRAMAS!! • Bli veterinär/biolog • Jobba på WSPA • Öppna en veterinärklinik i Kampheangphet, Thailand för alla hemlösa/sjuka hundar och katter • Jobba i Australien, Nya Zeeland, Asien och i Sydamerika (Amazonfloden för att vara exakt) med utrotningshotade djur • Lyckas med att bli veterinär trots att jag inte är godkänd i matte.. (börjar på gymnasiet nu i höst)
#41 jag ska göra det 23 april ;)
Ser att vi har några Beliebers och någon Directioner här på TIF ;)
- Darren Criss
#45 ja det är klart, haha
Jag har kramat ALLA i 1D! :D
Bacon, svaret är bacon.
att träffa Luis Suarez ;) oooch,, skulle inte tacka nej till att träffa resten i uruguays landslag heller :D
Att träffa Darren Criss. Han är min idol och förebild i.. typ allt. :P Kanske lite töntigt, men ja.. x)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vilka fina drömmar ni har.
Min största dröm(och jag antar att den är oupnåelig) är att bli proffsviolinist och antingen spela i en stor orkester eller ge mig ut som solomusiker på dom stora arenorna… tänk att stå på operahuset i Sidney… wow… men ja, om vi ska göra drömmen lite mer realistisk så går den ju ut på att bli riktigt, riktigt duktig på att spela fiol. :)
Tror att jag ändrar min dröm lite, vill gifta mej med JUSTIN BIEBER ;DD
Glömde fylla i att jag vill gifta mig med Zayn Malik från One Direction :)
Bacon, svaret är bacon.
#45 Hahaha skämtar du med migggg JAG ÄLSKAR MINA BOYS.
#53 Va? Varför skulle jag skämta?
- Darren Criss
Jag vill flytta ut på landet , och ha en egen inspelnings studio och börja göra låtar, skulle även villa skriva böcker.
Skulle sen öppna en djuraffär , på landet då (det får såklart inte ligga för långt ut på landet iom att folk ska kunna ta sej dit ) och starta en webbshop.
Där jag säljer BRA saker , och vet saker om djur. (vilket endel djuraffärer inte vet , nuförtiden. )
Skulle även ha en del kaniner , en jätte , och en hoppkanin, som skulle få gå lösa i hela huset.
Skulle såklart vilja ha en man som älskar mej, och står ut med mej&mina djur , haha.
Sen att ha en ragdoll , och en hund.
Skulle vilja ha en skog breve huset , och sätta upp ett stort nät runt , så folk kan komma och släppa lösa sina hundar.
Det skulle vara det ultimata livet för mej.
#55 Jättebra, Stina! Det behövs verkligen djuraffärer som KAN saker om djuren! -.-
#45 OHJA!! JUSTIN<3333333
Börja jobba på kolmården, skaffa en fin liten gård någonstans där jag kan ha hobby uppfödning av råttor, chinchillor och hotot kaniner, och så ha någon kinesisk ekorre + en massa andra djur. Och självklart en kille som är lika djurgalen som jag! :3
Har även haft som dröm att vara med på tv, men har varit det runt 7 gånger redan så tror jag kan stryka det. ^^
PJUM
Min dröm är väl att min kropp ska klara av att leva livet om man säger så och inte bara sitta på en stol resten av mitt liv.
Nej men drömmen är att min kropp ska bli bra och att jag får fortsätta med hästar som jag älskar i livet, sedan hade det vart sjukt härligt att ha lägenhet i england, skåne och spanien ;)
En stor dröm jag haft sedan länge tillbaka är att bli djurpolis. Hade även velat bli en känd friidrottare men har tyvärr lagt av med friidrotten.. :(
Sen även en stor dröm jag har är att åka jorden runt för att fotografera för att sedan kunna leva på min fotografering. Hoppas även kunna hitta den rätta (om jag inte redan gjort de, vilket jag hoppas på) och kunna leva ett bra liv med den personen.
Sen även en massa annat jag hade velat men tror inte att de kommer hända..
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Min högsta dröm kommer aldrig att slå in då döden inte är någonting man kan styra över men utöver min högsta så har jag en som till skillnad från den kan gå i uppfyllelse. Min näst högsta dröm är att bli sportkommentator/expertkommentator inom ishockey.
Jag vill bli veterinär! Iallafall jobba med djur, kan faktiskt inte tänka mig nåt annat.
Mvh/Ellen<3
Bli av med mina allergier är den största drömmen just nu. Har ju blivit av med lite av laktosen och äggen, så det är bara gluten kvar! Men det kommer jag nog aldrig få bort.
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
min största dröm är att vi lyckas (på ngt sätt..) stoppa krigen, sexismen, våldtäkterna, religioner (för mig så är en värld utan religioner perfekt), flaggorna och att alla går vegan förutom små ungarna dåh..de behöver protein och allt!) och sedan att bli känd författare
Min största dröm är
1.Att vara den bästa djurskötare
2.Att vara jätte känd och alla i världen vet vem jag är
#65 Ganska svårt, då det finns stammar kvar i Afrika, Sydamerika mm, som inte har någon kontakt med den övriga världen. Så, du får hitta dessa stammar och säga: "JAG ÄR… FARIDOOOOOOO"! :D
- Emil
Min största dröm: 1. Att bli en advokat/jurist. 2. Att ha barn (lol)
- Emil
bli professionell fotograf, tjäna massor och bo i mitt drömhus med mina husdjur och en sambo.
Min största dröm är att… (förutom allt med min kärlek såsom bo ihop osv) är att bo på Hawaii!
Alltid velat det sen jag var liten, och även sätta in en fot i något som har med djur att göra (folk som ser till att djur har det bra/stoppar djurplågerin/tar hand om djur) så sammanfattningsvis - bo på Hawaii och rädda djur. Det blir ju bra haha!:D
+ (Jag vill bli advokat för antingen brottmål, eller mänskliga rättigheter)
- Emil
Har faktiskt en annan dröm också… och den delar jag med min mamma.
Om jag någonsin får möjlighet (vinner pengar ex.) så kommer jag låta bygga ett härbärge för de hemlösa, där de får sova, får mat och duscha. Och självklart ska de få tillgång till olika aktiviteter att göra och alltid få möjlighet till rena kläder. DET skulle jag vilja göra ❤️
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vill flytta till Australien, köpa stort fint hus, jobba i någon djurpark och ha en massa djur hemma.
En annan dröm är att skaffa en hyacintara, den största papegojarten. Rätt svåra att hålla och kostar ca. 70.000 men jag bara mååste ha en sådan :)
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Jag ville alltid bli en diktator/världshärskare och långsamt ta över alla länder jag tycker om. När jag var liten så brukade jag komma fram till min mamma och prata om hur bra alla skulle haft det om jag var världshärskaren.
Något realistiskt… Jag vill(ska) flytta till Brighton eller Cardiff i UK om 3-4 år. Då kommer jag förmodligen bo i en stor lägenhet eller kanske ett fint hus med min pojkvän, 2 hundar och min katt.
mina drömmar är
att en gång i livet typ skaffa ett band och bli berömda :)
att äntligen skaffa mig kille efter att ha varit singel i 3 år :)
att slippa flytta till holland! (kommer där ifrån men vill inte bo där)
att bli accepterad som jag är :)
det finns säkert mycket mer men det här är några av dom viktigaste ;)
Min dröm är att få gifta mig med justin bieber :P eller ja.. gifta mig igen ;) Ni ser ju mitt namn…