Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettom-ifokus-sajten
Läst 729 ggr
Gaiezza
1

Påhopp för allt

Är det bara jag som känner att man får påhopp av de flesta bara man råkar yttra sig lite?

Känns jätte trist att det ska vara så..

Bacon, svaret är bacon. 

Nwmo
0

Jag tycker också så.

- Emil

Thatgirl
5

Jag med! Några på TIF skulle nog vunnit guld om de var med i en påhoppartävling. (om det nu fanns)

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Nwmo
0

#2 Felåt

- Emil

[MiniPim]
6

Tycker inte jag faktiskt, iallafall inte på Tif.

Fridaaaa
1

Håller med till viss del, och till viss del med #4 🙂

Sedan beror det på vad man räknar som påhopp också.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tuulikki]
4

Nej, det håller jag inte med om. Har aldrig hänt mig, än i alla fall.

Men jag tror det beror på hur man väljer att yttra sig🙂 Finns ju otroligt många sätt att säga saker på.

[Tilde]
5

På vissa sajter händer det väldigt lätt, ja. Men jag tycker att TiF har god stämning generellt :) Ibland kommer man in på känsliga ämnen eller ämnen som folk har starka åsikter om och då kan det ju gå lite hur som helst.

[rumelle]
4

Jo, jag tycker det händer rätt ofta. Så fort man har en åsikt måste man förklara varenda liten detalj av den åsikten. Lämnar man någon detalj utanför så kan man ge sig attan på att någon kommer och misstolkar och förvränger hela saken så att man låter som värre än Hitler.

Cazzos
3

Jag tycker inte att det är så dålig stämning pga påhopp här på tif, men vi är ju inte perfekta för det. Det är få sajter som är "påhoppsfria". Sen som det redan nämnts innan så beror det på vad för påhopp det är. 

Många gånger så ska folk misstolka allt man säger och bli sjukt defensiva, vilket är trist..