Spexfoto #2
Vet att det redan finns en likadan tråd, men jag hittar inte den! 🤔
Tycker vi startar en ny 😉
Här är vårt spexfoto! Jag är längst ut till vänster, i mittenraden! :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Min skola har av någon anledning valt att inte ha spexfoto i år… :(
Hade ni inget tema? :/
Vi fick inte ta spexfoto när vi slutade nian, utan vi skulle vara finklädda. Alla andra skolor klädde ut sig och hade kul, men vi stod där i finklänning och kostym xD
#2 Nej, det var så kort varsel så vi bara klädde på oss något random, eller tja… jag klädde ju av mig, höhö…
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Vi hade inte heller något tema! Och det var flera som inte ens kom ihåg det, så flera är inte med på vårt kort.
Hade gärna lagt ut, men vet att flera i min fd. klass inte vill det!
/Jennifer
♥ http://jennuts.blogspot.se ♥
Min klass hade inte heller något tema, vi var allt möjligt från pilot till bonde till prinsessa😃 Jag var en älva, har efter 2 år fortfarande kvar vingarna och mitt trollspö haha ^^
#4 Hade velat att de som inte var utklädda inte var med, det ser verkligen tråkigt ut när de är klädda helt vanligt😕
#5 De var ett par som inte ens var med på kortet, just för att de inte klätt ut sig! Lite trist när inte alla är med. Samtidigt var det lite tråkigt, för två som inte var utklädda hade en skyllt där det stod "Vad fan gör vi här?". Kändes bara konstigt 😕
/Jennifer
♥ http://jennuts.blogspot.se ♥
Skrattar åt fjortisarna där framme.. :P
- Emil
Ska lägga upp mitt spex här sen så detta får blir som ett litet bokmärke så jag kommer ihåg att göra det. ^^ Vi hade skräck tema btw.
#2 Vi hade inget tema heller 🙂 Utan alla fick ta det dem ville, mest rättvist tyckte vi
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Min klass hade det när jag gick i 9an… men var inte med för hade inga kläder å klä ut mig i 😛
Till hösten går jag i 3an så kan tänka mig att det blir något då också. Åren går fort🙂
HAAHAH Anton är fan sexigast <3
jag ville också va med juu :(( (faktiskt)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vårt Spex från förra året då jag gick ut 9an. :)