Lekar och skoj

Vänner sökes - Samlingstråd

2018-08-07 22:17 #0 av: 134643

Det är jättekul att så många här på TiF vill lära känna nya människor och vi har därför startat den här tråden där det är möjligt att hitta likasinnade. Det går hur bra som helst att skriva en kort presentation där du berättar hur gammal du är, kanske några intressen eller om det är något speciellt du vill prata med folk om. Men kom ihåg att inte ge ut för mycket information om dig själv.

För att det ska vara så säkert och kul som möjligt har vi också några regler som vi vill att ni ska följa. Inlägg som bryter en regel kommer att tas bort utan förklaring, så om ert inlägg försvinner är det bara att läsa reglerna igen så kommer ni antagligen förstå varför. Annars kan ni kontakta mig eller sajtvärden.

* "Vänner sökes - Samlingstråd" är den enda platsen på TiF där det är okej att söka efter vänner, alla andra trådar kommer att låsas och hänvisas hit. 
* Att leta efter pojkvän/flickvän eller liknande är inte okej. Vi är ingen raggningssida och medelåldern här på sajten är låg, det är därför helt nolltolerans på det och inläggen kommer raderas direkt. 

Vi har också ett gäng rekommendationer som vi önskar att alla följer, för allas trevnad och säkerhet. 
* Ge absolut inte ut någon personlig information om dig själv. Det kan bli fruktansvärt farligt om någon t.ex får reda på vart du bor.
* Vänta gärna med att ge ut kontaktinformation om er själva, ifokus har en funktion där ni kan skicka privata meddelanden till varandra. Där kan du fortfarande dölja dig bakom ditt användarnamn och kan lära känna personen lite bättre innan du ger ut snap, facebook, nummer eller liknande. 

Och viktigast av allt hörrni - ta hand om er! Det är superkul att ni vill lära känna nya människor, men tyvärr finns det många människor som utnyttjar det och ibland är det svårt att märka något innan det är försent. Om något känns det minsta konstigt så blockera människan direkt. Låt ingen lura er till något och om ni tillslut skulle bestämma er för att träffa någon från TiF i verkligheten så se till att prata med era föräldrar först och träffa aldrig någon ensam. 

Kram! Hjärta

She needed a hero, so that's what she became. Medarbetare på tonåringarSkrattar

Anmäl
2018-08-07 22:56 #1 av: shia

Hej! Tänkte passa på å vara först i denna tråd haha :) söker ngn att prata med på ifokus. Har inga andra sociala medier eller något sådant XD
15 år. En del i bagaget, jobbar på ett café nu i sommar när jag inte är i stallet. Rätt så upptagen men har tråkigt under sömnlösa nätter. Älskar hästar å tillbringar all min vakna tid om dagarna i stallet där jag kör, samt rider. Rider in å utbildar travhästar :) samt hjälpt å köra in också. Har ingen egen häst med rider/kör 1-4 ggr/dag så tips på ridpass osv behövs :) å gärna ngn att utvärdera med. Pratar om allt möjligt ifrån mående till väder politik å hästar. Utom bilar å datorer, det begrip jag mig ej på. Söker vänner inom rimlig ålder men irl trivs jag bäst med dem som är 16-19 år.

Anmäl
2018-08-08 02:46 #2 av: fleuriexarcaedia

18 år! bor dock i USA. Letar efter någon att prata med vad som helst på internet Förlägen Intresserad av att måla, skriva, sims, inredning.

Anmäl
2018-08-08 15:48 #3 av: Äppelsnäckan

Vill lära känna personer runt 16-20. Är själv 18. Gärna någon som lider av psykisk ohälsa (social fobi, depression etc) på något sätt så att vi kan relatera till varandra.

Anmäl
2018-08-09 14:56 #4 av: Sanna1301

16, fyller 17 i december. Vill snacka med någon runt 16-25 om allt möjligt, från himmel till jord liksom. Mitt största intresse just nu är nog att skriva och rita:) Hör av dig om du vill <3

Anmäl
2018-08-09 22:06 #5 av: Travis D

Känner mig ung hahahh men men
Vill gärna snacka med någon i åldern 13-15 (är själv 13) kön dpelar onte då stor roll gärna tjej då jag kan uppleva att dom är mer "känslosamma" men tveka inte att höra av dig om du är Kille heller :)
Jag är ganska förstående och kan prata dygnet runt typ :). Söker någon att prata med privat o första hand (alltså inte träffas irl till att börja med) jag kan vara både allvarlig och skämtsam. Jag söker någon som kan vara beredd att hjälpa till som Pepp och kunna förstå och ge tips m.m hoppas någon är intresserad att höra av sig :)
Har inga problem att börja snacka med någon :)söker i första hand någon att snacka med på här på pm sen om jag känner att Vi "klickar" gärna ig :) delar ingen snapchat då jag är noga med vilka jag lägger till ♡ tveka som sagt inte att höra av er :)

Anmäl
2018-08-10 15:40 #6 av: Wondering99

Hej hej! Är en tjej på 19 år som letar efter någon vän som jag kan prata om allt med! Jag har diagnoser och psykisk ohälsa så om du har det är det bara ett plus!
Mina största intressen är djur och musik.
Lyssnar på musik typ alltid *:)
Och har massa olika djur =D Du får gärna vara 16 och uppåt.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.