Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 4776 ggr
linneakangas_
0

''kunde inte hämta app''

verkar inte vara så aktiva på iphone iFokus osv..

men är det fler som har problem med att hämta appar från appstore? det står att den inte kunde hämta appen just nu. har provat på flera apple enheter. internet fungerar ju, så jag undrar varför inte just det funkar.

Moalinn
2

sorry men att alla säger "verkar inte vara så aktiva på iphone iFokus osv.." är anledningen till varför det inte verkar vara så aktivt. Skriv så kommer du få svar, för det är mer aktivitet än vad det ser ut att vara.

Använder dock inte ifåne så kan inte svara på din fråga.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[MARWAKE]
0

Exakt samma problem händer för mig med. Har ingen aning varför det är så.

[Tilde]
0

Det är inte brist på utrymme då? Vet inte, kanske appstore har krånglat för fler? :/

Ljusa
0

#3 det krånglar inte för mig i vart fall #0 har du täckning? Annars tror jag som Tirin att du inte har ngt utrymme.

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

llinneakangas
0

#3 Nej jag har 25gb tillängligt. Fast det fungerar nu, så jag tror det var fel på appstore för oss. :)

Razzora
0

Du kan komma över till mobiltelefoner.ifokus.se så ska vi göra vad vi kan för att besvara dina frågor.

Det som man kan testa när appstore inte fungerar så som du säger är att man startar om telefonen först. Testa det om det inte fungerar så återkom gärna..

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

llinneakangas
0

#6 Okej. :)

Jag startade först om den, sen nollställde jag den. Det funkade ändå inte efter det. Så det måste fortfarande varit fel på appstore just då. :)

Razzora
0

Ibland så har ju appstore lite "hicka" som då kan göra att man inte kommer in. Detta brukar bero på att det är många som är inne på appstore samtidigt. Om du testar igen om ungefär 30 och fortfarande är samma problem så får man gå ett steg till. Men det är jättebra att du har startat om den och nollställt den. När du menar nollställa den, menar du då fabriksåterställning?

llinneakangas
0

#8 Jag gjorde så att den blev som ny, allt raderat.

Razzora
0

#9 ok, det är en fabriksåterställning.

Har du fortfarande samma problem?

llinneakangas
0

#10 Nej, det funkar nu-

Razzora
0

#11 Ah, så bra! var det efter fabriksåterställningen som du fick den att fungera?

llinneakangas
0

#12 Nej den hjälpte inte. Det började funka automatiskt sen.

Razzora
1

#13 Då var det nog bara lite strul på deras server, de har ju ibland problem när alldeles för många är inne på appstore på en och samma gång. Men oftast så brukar det hjälpa att bara testa efter någon timme igen. Fungerar det inte då, så ska man alltid starta om sin telefon. Sedan får man i värsta fall göra en fabriksåterställning.