kommer att gå in i väggen
Jag mår as dåligt igen psykiskt min kille styr mitt liv o jag får inte göra något inte knappt vara med familjen utan han frågar. Får inte ha min facebook eller äga kik eller kamrat han är orolig för att jag är otrogen med min egna plast bror. Han blir svartsjuk när jag skriver med andra killar o han styr att jag inte få ens ha min magtröja. Jag mår as dåligt spykist via hans bestämde och vill inte vara tsm med han mer jag skiter i hur han tar de!!
Klokt av dig - dumpa honom snarast. Se bara till att du har någonstans att ta vägen omedelbart, en sådan person kan bli otrevlig när man gör slut.
….
(Halkade in i den här tråden via nya inlägg uppe t.h. Är ungefär dubbelt äldre än en average tonåring, men men…)
Det låter inte som nån bra relation alls.I en bra relation respekterar man och litar på varandras omdömen. Gör det klart för honom, och om det inte går fram, gör slut. Livet är för kort för att låta sig styras av svartsjuka människor med för stort kontrollbehov som bara är ute efter att trycka ner en.
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Du borde göra slut. Du måste få bestämma över ditt eget liv. Det är uppenbart att han inte litar på dig. Ta ett allvarligt snack med honom och låter han dig inte göra som du vill så gör slut. Han äger inte dig och bara för att man har facebook eller magtröja så är man inte otrogen !
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Bra val - du behöver inte idioter som han i ditt liv! 🌺
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Men va? Du skulle ju åka och förlova dig med honom och ni har inte ens träffats ännu? Orkar inte….
6 jo dom träffades ju och skulle förlova sig den dagen
Nu har man dumpat han så skönt ler igen av lycka :)
Blockar hans nummer med yes fri igen
dax för en ny kille nu då? :)
#7 Jaha okej, tycker ändå att det är skrattretande. Hon är pinsam. Beter sig som en liten unge och älskar alla killar som ger henne uppmärksamhet över INTERNET 😡 Blir så irriterad på henne så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta
11 du är inte ensam kan jag lova, hahah
Jag ska skita i killar o så vara med familjen o min älskade mamma och plast bror även söta lilla Tassen
13 marsvinen då? :o
har du inte kvar dom?
Du borde verkligen verkligen jobba på din självkänsla. Jag som är yngre än dig förstår till och med hur fel det här är. Du förtjänar en bra kille och måste sluta ta den första du möter och vilja förlova dig med honom. Snälla ta hand om dig.
//Flöffo
sluta träffa folk på internet. Vänta tills du stöter ihop med någon på riktigt.
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#6, #7 och #16 det är hennes ensak och hade inget med denn tråd att göra.
Gud vad bra jag stavar…
#17 Ja, det är hennes ensak, men det är en annan sak när hon skrivet det för hela världen att se. Eftersom att hon skriver om det på internet vill hon ju inte hålla det hemligt direkt?
#18 nej jag menade mer att det är onödigt att dra in det i denna tråden också… eftersom att det skrevs lite otrevligt av dig och så… asså det haade väl inte med tråden att göra direkt.
Gud vad bra jag stavar…
#19 Ok
Oj, det gick väldigt fort.
Är det inte dags för dig att växa upp snart? Har du funderat på om du kanske har någon typ av funktionshinder?
And here we go again :) #17 har du inte sett alla hennes andra trådar som skrivit dör hon mår dåligt av sina killar? Från massa olika konton då.
Bacon, svaret är bacon.
#22 jo och ? Vad har det med denna tråd att göra?
Gud vad bra jag stavar…
antingen gör slut eller behandla honom exakt så som han behandlar dig och när han undrar vad fan som är felet på dig så säger du att det är exakt så du kände dig.
Strong people don't put others down, they lift them up.
Jag har varit i ett liknande förhållande och sedan jag dumpade honom har jag mått bättre än på flera år även om jag saknar någon att ha nära mig hela tiden. Jag mådde så fruktansvärt dåligt psykiskt av all svartsjuka och alla dessa onödiga bråk.
~Koncentrera dig på det som får dig att må bra.
#14 Nej de är inte kvar. Hon har bara sin kanin Tassen nu.
TS Dumpa honom och lyssna på alla "miljoner" bra råd du fått i diverse trådar du gjort så ska du se att du snart kommer att må bättre samt att risken blir betydligt mindre att du träffar såna killar igen.
#23 Mycket har skett fler flertalet konton, trådar och diskussioner. Hade du läst allting från start, så hade du förstått många här och sett det från en helt annan vinkel. Så är relevant med tråden på sätt och vis.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#16 Fast jag träffade ju min sambo på internet 😉 Grejen är bara den att man kan inte ha en kärleksrelation med någon man inte har träffat. Man kan tycka om personen, vara kompisar över internet, men man kan inte vara ett par (vet att vissa inte håller med, men det finns så många faktorer som spelar in i ett förhållande och personkemi är en av dem).
TS, du vet att vi har svårt att tro dig då du säger efter varje kille att du ska fokusera på annat, men vad är detta - den 10:e killen du dumpar? Det känns som om du borde ta en paus från internet ett tag, hålla på med någon hobby.
Nu tycker jag att vi hittar en rolig hobby att utöva så du kan tänka på något annat än pojkar ett tag…det är ju bevisat att killar inte är något för dig just nu :) Försök att ha lite kul med medans du är ung. När du är gammal och grå så kanske det inte är lika lätt att uppfylla alla de små drömmar i livet men en gång hade :)