Måste skriva av mig

(X) Skriva av mig #12

2017-08-31 14:18 #0 av: DogeLove

Hej, hoppas det var okej att starta en ny skriva av sig tråd då den andra inte går att skriva i. ❤️

Anmäl
2017-09-06 15:21 #1 av: DogeLove

Jag är kär för första gången känns så konstigt! ❤️

Anmäl
2017-09-06 20:04 #2 av: tiger tok

Är så sjukt j*vla f*cking förbannad på en viss person, och jag kan inte bli av med honom heller!!

"Djur pratar, men bara de som vet hur dem ska lyssna kan höra vad dem säger!!"
Anmäl
2017-09-07 07:12 #3 av: EndlessEternity

Jag är jätteförkyld och vill vara frisk till helgen så jag kan träffa honom...

Anmäl
2017-09-09 09:03 #4 av: DogeLove

Är så rädd att det kommer bli pinsam stämning mellan mig och honom vågade inte ens gå till skolan igår. 😥

Anmäl
2017-09-10 16:50 #5 av: Äppelsnäckan

Jag känner mig så jävla ensam. Har bara ett fåtal vänner och dom träffar jag sällan. Alla andra har en hel drös med vänner, men jag kan inte ens prata med folk. Jag längtar otroligt mycket efter ett gäng med tjejkompisar att ha kul med, tjejer som är som jag - djurälskare och lite crazy, och inte några snobbar i märkeskläder. Jag kan inte alls identifiera mig med dom. Om någon känner som jag, skicka gärna PM...

Anmäl
2017-09-10 19:05 #6 av: DogeLove

#5 Förstår hur du känner är i samma sits! ❤

Anmäl
2017-09-10 19:16 #7 av: Lova J

#5, #6 jag med :(  skönt att det finns fler som känner som en själv där ute någonstans, man e iaf inte ensam.... Glad

Anmäl
2017-09-10 19:47 #8 av: tiger tok

#5 haha, djurälskare och crazy, mycket bra beskrivning på mig!
Är väl dock inte väldigt ensam..

Anmäl
2017-09-11 12:27 #9 av: Whippetgerbilen

#5 Samma här :(

Anmäl
2017-09-12 21:30 #10 av: Rheen

Varför ska allt vara så orättvist?

Anmäl
2017-09-13 07:48 #11 av: DogeLove

Hittade nyss namnet på en bok som jag läste första sidan av när jag var typ 9 år hos en kompis, jag blev sååå.... nyfiken på vad det var för bok men min kompis ville inte att jag lässte i boken för hon ville göra annat men nu kan jag äntligen se vad det var för bok jag påbörjade för 3 år sedan! Yey! :D

Anmäl
2017-09-14 21:35 #12 av: hundtok

Jag ska ta mitt liv efter min hund går bort. Jag är rädd men det är det enda rätta

Anmäl
2017-09-16 17:54 #13 av: LuLeLo

Jag har verkligen klippt bandet nu. Totalt. Det kommer aldrig bli som förr. Bara bli bättre, hoppas jag. Det känns lite som att ha kastat sig ut från en klippa och så får det bära eller brista. Men det kommer lösa sig. Det borde lösa sig.  Jag har  ju varit med om värre saker tidigare.

Kram på er alla, livet har en jävla ups and downs och vi kommer alla må piss och underbart vartannat. Men ta hand om er. Trots allt ska DU leva med DIG och enbart DIG för resten av ditt liv

Tass Josephine

Anmäl
2017-09-17 17:25 #14 av: DogeLove

#12 Förstår att det känns jobbigt, men snälla ta inte ditt liv..... :,(

Anmäl
2017-09-17 17:55 #15 av: tiger tok

Nu har han börjat visa intresse för mig igen..

Anmäl
2017-09-17 19:23 #16 av: Vrilen

Fick precis reda på vilket helvete en vän har går igenom...

Anmäl
2017-09-28 17:46 #17 av: hundtok

Ångest och kaos. Bryt ihop. Fan ett år till men kommer nog nt ha tillräckligt med pengar. Jag orkar nt jag orkar nt jag orkar nt. Kan inte ens äta middag nu av allt kaos. Allt är kaos

Anmäl
2017-10-02 15:17 #18 av: DogeLove

Jag är så otroligt nöjd alla fick underkänt förutom jag och en till ja! :D

(Förlåt för skryt är bara så nöjd)

Anmäl
2017-10-07 13:27 #19 av: Ammiiz

En av mina föredetta bästa vänner fryser ut mig och tar mina andra vänner ifrån mig
Det har lett till bra saker dock. Har blivit av med massa jävla idioter som bara klängde på mig och skaffat nya vänner som är 100 gånger bättre

Anmäl
2017-10-07 17:15 #20 av: DogeLove

Har ingen att vara med på rasterna min ända riktiga kompis är sjuk typ jämt och dom andra spelar någon sport, leker med någon annan, vet inte vem jag är eller så är dom idioter! :(

Känns som att det är mig det är fel på! :(

Anmäl
2017-10-12 20:40 #21 av: hundtok

Fan allt börjar bli värre igen.

Har ångest så kan inte ta in något i skolan. Kan inte klura ut svårare uppgifter. Kan inte ta tag i saker här hemma. Allt tjat och gnabb överallt. Jag känner mig kvävd och handlös. Har människor i min omgivning som jag undrar hur jag förtjänar. Jag vill bara bort, bort, bort härifrån. Tror inte att livet är något för mig

Anmäl
2017-10-13 19:47 #22 av: Rheen

Zombie

Anmäl
2017-10-15 17:23 #23 av: MEML

#21 Håll utBlomma

En sak är att ta inte livet av dig.

Ger dig styrkekramarBlomma

Anmäl
2017-10-24 11:02 #24 av: Tovaopoppan

Önskar att jag inte var så ensam

Anmäl
2017-10-24 21:44 #25 av: tiger tok

Fan va snygg han är

Anmäl
2017-10-26 18:46 #26 av: DogeLove

Testade att ta på mig maskerad smink för ska på halloween fest imorgon och det ser häftigt ut men nu börjar det kännas kanska obehagligt.

Anmäl
2017-10-28 16:19 #27 av: MEML

#26 Vad är obehagligt?

Anmäl
2017-10-28 19:16 #28 av: DogeLove

#27 Att ha smink under ögonen är ovan antar jag! :P

Anmäl
2017-11-08 16:34 #29 av: Kadoor

Ångest, ångest, ångest

Anmäl
2017-11-10 18:35 #30 av: tiger tok

Jag har så svårt att läsa av honom.
Idag stod vi och pratade, skojade osv.
Andra dagar händer ingenting..?!

Anmäl
2017-11-11 14:51 #31 av: Spooki

Hatar kärlek, hatar skolan, hatar livet varför kan inte saker bara lösa sig? Varför måste man själv ta ansvar? Varför måste jag va stor och förståndig när jag inte kan någonting? Varför tog de 3 månader att komma över en kille som jag var kompis med men helt besatt av? Varför nu när jag äntligen är över honom varför börjar jag gilla den här nya killen? Jag hade ju lovat mig själv att inte bli kär igen. Fan vad jag hatar det här.

Anmäl
2017-11-15 10:49 #32 av: MEML

Att dansa på idrotten med den gruppen jag är i känns inte kul, dom gillar en annan musiksmak och danssmak än vad jag gillar. Försöker att prata med dom om att jag inte tycker om dom dansmovsen och musiken, men jag har gett upp.

Vill byta grupp och måste prata med idrottsläraren om det.

Vill inte prata med dom i min grupp, idrott hatar jag just nu. Innan älskade jag det, men det gör jag ej.

Anmäl
2017-11-15 16:27 #33 av: DogeLove

Hatar att jobba i grupp, vad man än gör så blir någon arg på en. :(

Anmäl
2017-11-17 21:18 #34 av: DogeLove

Hatar mitt liv, har inte en enda kompis! :,(

Anmäl
2017-11-22 12:14 #35 av: shia

Hatar fucking bup som säger att jag mår bra(inte tillräckligt dåligt) och inte behöver hjälp, möjligt vis skolkuratorn kansken. Även fast jag kom dit pga suicid försök, svält migsjälv ågjort i omgångar under 4 år, spytt 5-6ggr/ v sendan början på året, skärt mig själv lite mer än ett år. Är argöver att jag misslyckade med mitt självmordsförsök.
Mina kompisar är så jävla svåra att bli av med, de begriper inte att jag endast vill vara med mig själv och den inom mig. De hindrar mig från att gå ner i vikt och de försök få mig till matsalen å då finns risk att jag äter å då blir jag tjock. Jag hatar alla lärare då det hela tiden håll koll på mig. Min fucking klass skvallrar om jag inte ätit/att det är rädd att jag svält mig igen för alla fucking lärare.
Det enda som betyd något är hästarna. Å att rida och utan dem skulle jag inte orka försöka kämpa. Vill bara dö å velat i fem år

Anmäl
2017-11-22 15:58 #36 av: v4ck3r

aaaaaaaaah

Anmäl
2017-11-27 17:16 #37 av: [Reträtt]

Min syster gör INGENTING förutom att videochatta med sin pojkvän! Jag har flera prov att plugga till, hon har gått ut gymnasiet så hon har minsann inga uppgifter som ska göras på kvällen (hon har mellanår och studerar inte), men ändå kan hon inte ta hand om våra djur när jag ber henne om det och är stressad över mina prov! Hon är så j*vla beroende av sin pojkvän!

Skitirriterad på henne just nu. Hon är så j*vla manipulativ att jag vill skrika.

Anmäl
2017-12-13 16:04 #38 av: [Reträtt]

Medan mina kompisar trallar på om julen ser jag inte fram emot den överhuvudtaget... Gråter

Anmäl
2017-12-13 17:23 #39 av: ipopuma

#38 skicka pm om du vill. Du är inte ensam ❤️

Anmäl
2017-12-13 19:27 #40 av: tiger tok

Är så kluven

Anmäl
2017-12-14 21:00 #41 av: Miss mouse

Har hittat en soulmate häst för endast 15.000kr men han är projekt och ingen förstår att jag älskar honom

Anmäl
2017-12-14 21:00 #42 av: Miss mouse

Har hittat en soulmate häst för endast 15.000kr men han är projekt och ingen förstår att jag älskar honom

Anmäl
2017-12-14 21:14 #43 av: DogeLove

Ska få mina betyg imorgon är så orolig! :(

Anmäl
2017-12-18 21:33 #44 av: Rheen

Lite ger mig så mycket ångest som ett provresultat som inte lever upp till mina förväntningar.  Så äcklad av mig  själv.

Anmäl
2017-12-23 22:48 #45 av: shia

Då jullovet börjat å jag varit i stallet 1 v mår jag mkt bättre. Allting börjar kännas lättare, men... Då jag äter går jag upp i vikt.... Gått upp 2 kg sen mitt suicid försök då jag ätit alla måltider sedan dess.... Har panik inför att skolan snart kommmer börja ochvatt vet att allt kommer börja om å jag kom svälta mig ännu värre fast kom bli ännu svårare då alla har koll på mig osv..

Jag har fått bättre självförtroende iochmed stt jag är i stallet men klankar ned på mig hela tiden.
Går inte en dag utan att jagbtänker på den 16 oktober(försökte ta mitt livl vissa dagar är jag glad att jag vart hindrad osv andra dsgar undrar jag varflr jag inte hoppsde trots kvinnan kom och ytterligare andra dagat varförbjag inte försökt igen...
Fast värst är att jag känner mig så himla tjock och fet och ful och oduglig.... Gillade mina händer bättre förut när de var blås beniga å kalla. Istället för ljusa feta å tjocka å varma. Hstar att jag inte fryser 24/7 vilket gör att jag bränner färre kalorier.... Då jag inte fryser av att gå i t-shirt. Hatar även att jag svagt börja känna hunger. Känns som allt jag kämpat för i flera år är förstört för att jag äter av jordens resurser.......... God juk på er

Anmäl
2017-12-24 10:41 #46 av: tiger tok

#45 snälla fall inte tillbaka, använd stallet som hjälp!

Anmäl
2017-12-28 14:45 #47 av: [Reträtt]

#39 Tack Hjärta

Anmäl
2017-12-30 14:11 #48 av: [Reträtt]

Du som läser detta: Är du okej? Blomma

Ifall ingen har frågat det av dig på alltför länge. 

Anmäl
2018-01-01 11:19 #49 av: DogeLove

Jag kommer aldrig få några kompisar! :,(

Anmäl
2018-01-01 18:04 #50 av: shia

fått mina betyg... är så missnöjd, även fast jag vet jag ej kunnat prestera på topp då jag haft ätstörningar, svmmat på lektioner, försökt ta mitt liv, haft panikattacker skoltid, depression osv. fick inget underkänt eller så, men 3 C och 9 B å resten A. och känn mig så misslyckad av att ha så många B.... även fast om andra får E eller D så tyck jag det är bra, för de är bättre egentligen, men jag är sämre...

Men till våren ska jag höja till A i alla ämnen har jag bestämt(går 8 an) för då tror nog lärarna jag mår bättre så kan jag försöka få alla andra osv att tro jag mår bra så jag kan gå ner mer i vikt och bli smal.

haha, lärarna är typ jätteannorlunda sedan 16 okt mot mig! de verka typ tro de satt för höga krav på mig osv, soooo creepy när de typ, det vore väldigt roligt om du i vårterminen i nian kunde vara lika engagerad som du var i 6an så skulle du få väldigt bra betyg! men du behöv absolut inte det, men(sen blir de creepy stämning

Anmäl
2018-01-01 19:57 #51 av: ImSassySoWhat

Känner mig så Jävla ensam på dagarna. Vet ej hur jag hittar nya vänner 😫😫

Anmäl
2018-01-06 02:28 #52 av: Loka03

#51 styrkekramar till dig, vet hur det känns!❤️

Anmäl
2018-01-12 13:14 #53 av: [Reträtt]

Hoppas att ni alla här inne får en trevlig helg! Regnbåge

Anmäl
2018-01-12 14:16 #54 av: Loka03

Åh tack! <3 #53

Anmäl
2018-01-23 19:46 #55 av: hundtok

Okej, självmordstankarna börjar komma tbx, men vet inte vrf. Kan bokstavligen inte kontrollera mina känslor. Alltså kan inte. Fast borde kunna iom pappa sa att alla kan. Skämmer ut mig pga mitt dåliga beteende 24/7.är så självömkande att det inte finns. Kommer säkert snart vara klumpig så jag börjar bråka igen, men jag tar inte tag i något fast jag vill. Har angerissues. Helt klart hjälp mig.jag behöver hjälp. En smäll på käften eller en kula i huvudet

Anmäl
2018-02-03 23:10 #56 av: [Reträtt]

Jag vill bli frisk. 

Nu. 

Anmäl
2018-02-04 13:36 #57 av: [Reträtt]

Hejdå iFokus! Nu ska jag leva livet. 

Anmäl
2018-02-05 21:37 #58 av: Ylva98

det käns lite konstigt att vara tillbaka här igen, nästan ett år sen sisst..

är det någon som har erfarenhet av ett syskon som gjort ett självmords försök?

Anmäl
2018-02-11 15:32 #59 av: DogeLove

Önskar bara att jag kunde dö, att jag kunde lämna allt och aldrig komma tillbaka, det kan jag dok inte, jag är inlåst här för alltid! :,(

Anmäl
2018-02-12 17:00 #60 av: Loka03

#59 Du är 12 år och tänker redan på din död. Jag blev så ledsen när jag såg din kommentar. Jag vill bara ge dig en stor kram och säga att det kommer ordna sig, och det gör det. Så var det för mig och jag är bara två år äldre, så varför skulle det inte funka för dig. Du har rätt att få hjälp om du mår så pass dåligt, kom ihåg det! Det finns alltid någon som älskar dig. Det kan vara du själv, en familjemedlem, någon på jobbet/skolan, ett djur, en helt okänd. Det finns alltid någon! Du kommer lämna efter dig eller ta med dig fasansfulla och smärtsamma spår om du dör. Inte minst du själv. Du kan aldrig veta vad som väntar efter döden. Vem säger att man får lugn och ro om man tar sitt liv. Tänk om det är värre än att vara inlåst, när man dör. Kämpa på! Du klarar detta! Livet är inte alltid enkelt och det skulle vara märkligt om det inte var det. Jag vet inte vad du har varit med om eller hur du mår men det finns alltid hjälp att få. Ibland tar det lång tid att läka innefrån och det får ta den tid det tar. Det finns alltid någon!❤️❤️❤️

Anmäl
2018-02-12 19:33 #61 av: DogeLove

#60 ❤️

Anmäl
2018-03-13 07:27 #62 av: Mysan_

Var till veterinären med vovven igår. Trodde allt skulle gå bra, men oj så fel man kan tro. Han kanske har cancer. Han är inte ens 2 år gammal, livet är orättvist. Vi får hoppas på att benmärgsprovet visar att det inte är cancer, även fast det såg riktigt illa ut. Nu gör det ont Brustet hjärta

Anmäl
2018-03-13 07:33 #63 av: shia

Önskar verkligen jag aldrig börjat svälta mig själv. Hela mitt liv har verkligen blivit ett h vete pga detta. Om jag ej gjort det hade jag varit världens lyckligaste i detta nu. Men istället har jag försökt ta mitt liv hannat på noll flera gånger å försökt bygga upp mig själv innifrån flera gånger. Men räck jag faller tbx en gång så snurrar hjulet igen, å allt blir om möjligt värre än innan...första dagen på skolan efter sportlovet var igår, bara på den dagen ljög jag ett tiotal gånger om mat osv. Jag önskar så det fanns en medicin som gjorde man slapp all ångest, mattankarna osv...

Anmäl
2018-03-13 10:36 #64 av: tiger tok

Är så jävla förbannad!
Har kämpat för en förening i över 8 år, och nästan räddat den från att gå i konkurs, tagit på mig lika mycket jobb som om jag vore anställd, även fast jag egentligen är volontär och därmed ideel.
Så blir jag spottad på och jag känner mig inte välkommen, men det får bli deras förlust, jag viker mig inte igen.
Sympati är en svaghet, och jag har förstått det nu.

Anmäl
2018-03-13 13:58 #65 av: 134643

#64 Det är de som gjort fel och inte du, glöm inte det!

She needed a hero, so that's what she became. Medarbetare på tonåringarSkrattar

Anmäl
2018-03-16 11:43 #66 av: hundtok

Saker jag är trött på
- mitt beteende
- mitt sätt att agera
- min egoism
- min kropp
- min ångest
- att jag inte gör skolarbetet
- min otacksamhet till mitt liv
- min feghet
- min lathet
- mitt oansvar
- valet av förtroende till folk
- att studenten närmar sig och man måste möta släkten
- min orkeslöshet
- min fulhet
- mitt sätt att bara slösa bort tiden
- allt som kommer upp
- min förmåga att alltid snacka på
- min förmåga att skylla saker å ting
- att inte veta vad som är rätt och vad som är fel
- mitt liv
-min framtid
- beröringsosäkerhet
- min arrogans
- mig själv och att jag inte förbättrar dessa saker

Tror jag fick med alla punkter

Anmäl
2018-03-21 16:30 #67 av: LinneaWik

Ibland blir jag bara ledsen, vet ej varför. Jag vill bara gå och dö. Jag lägger mig i min säng, gråter i en halvtimme. Kelar med min katt och leker med min hamster, får en kram av mamma och sen är allt bra igen. Kan detta hända er med eller är det bara jag? Tacksam för svar!!

Alla djur utom människan vet att livets huvudsakliga mening är att njuta av det
Anmäl
2018-03-21 20:38 #68 av: PuffeSnutt

#67 Jepp, det händer alla :)

Men att du vill dö är inte så bra... Har du sagt det till någon annan än här?

Äta, Sova, Netflix<3

Anmäl
2018-03-21 22:36 #69 av: shia

Okej... Förbered er på en lång å obegriplig texr... Men behöver skriva av mig.
Den senaste veckan har jag haft många å konstiga men sanna drömmar som senare skett. På ett eller annat sätt. Jag är den som alltid tänker ut 100 olika möjliga diskussioner å eventuella konsekvenser å vad jag skulle göra då osv. Så på så sätt hjälper drömmarna mig att förbereda, men är samtidigt läskigt.

Dem första två tre drömmarna var om vilka som gått till lärare osv när jag var som sämst i höstas, fått veta av min ena kompis att några å hon gått till lärare men hon vägrade säga vem. Men drömde att två av killarna(dessa två är väl dem tbå som vet mest om man säg så, dem har ofta tjuvlyssnat när jag å min kompis (båda vi två ätstörda) pratat om den osv, samt av ngn anledning har dem hållit koll om jag ätit eller ej. I höstas minns jag en av dem fråga vid skåpen om jag ens äter hemma, (detta var första konfermationen i höstas, och vart då i chock då jag trodde jag ljög bra. Men det värsta var typ han var seiöst å typ orolig???) samt den andra har som försökt få mig inse jag är smal. Då jag ofta uttryckt mig att jag är för tjock för å komma emellan det där osv. Då har han typ dragit in magen allt han kunnat å sagt du är ju smal som en pinne, se nu på mig närbjag dra in magen, det är inte ens inärheten av hur smal du är, han å hans kompis diskuterade deras vikt, å ddm vägde 55-56 å så vände jag mig om å fråga vad dem trodde jag vägde, dem trodde jag vägdd 40-45!!!!! Å trodde ej på mig när jag sa 60.) Iaf drömde jag något om dem å att dem gick till ngn lärare å konforterade mig igen, samt med en annan av killarna som ofta bruka heja på mig i korridoren osv. (han hade frågat min kompis på snap, på tal om smal, hir är det med ### eg? Har hon börjat om å gå ned i vikt igen eller? Hon äter ju aldrig och är smal som en pinne!

Pratade med min komois å fråga om det var dem å hon vart chockad å fråga hur jag visste att tre var killar å att det var dem. Samt en till erkände hon å hon erkände hur dem frågat henne om mig osv å gått till lärare med henne å några andra. (dem gick flera för å få effekt, då dem gått själv tidigare men jag har då lyckats ts mig ur)
Sen drömde jag om att vi tjejerna i klassen satt i en korridor å pratade ätstörningar varav två av dem höll sig på min sida(dem har ätstörningar och är på den delrn att dem går ner i vikt oxh gör allt för stt dölja osv)
Medans några andra tjejer inkl mina kompisar pratade om något om hur dåligt det var för mig osv. (dem var dem som gått till lärare, frågad emin kompis och fick ur sanningen, vilket fick mig i chock då jag inte trodde dem visste något)
Iaf. Sen drömd jag en i klassen prata om ätstörning med mig å mina kompisar om en viss person, igår hände det
Grejen är att jag nu drömt om att min idrottslärare kommer prata med mig om mina skärsår vilket iforsig ej skulle chockera mig men kan nu förbereda mig på det.
Så är helt confused about that.
Sen så ör jag glad jag badade i måndags med min klass, inte haft så kul på länge och ingen kommenterade mina skärsår som jag var rädd för dem skulle göra.
Men nu så vet jag ej hur det är eller vad jag håll på med. Senast jag åt en måltid var i må till middag(sen dess endast ätit två mackor/dag å lite mjölk samt grönsaker idag.) och gått ned lika mkt som jag gjorde under hösten innan jag gav upp på bara några få dagar. Tränat massor, och har typ värk i hela kropoen och är trött. Men jag känner mig lugnare och gladare än på länge. Och kan slappna av,
Dock höll jag på somna två lektioner idag haha, på ena var det fem min kvar då läraren sa "tror vi får ta och avsluta nu, ### ser ju dödstrött ut och hålle rpå att somna och är helt borta i blicken. (jag var typ va? Slutar vi bra :) är lite trött bara gäsp.

Ja, långt vart det men behövde skriva av mig. Men är som positiv och glad å älskar när jag har träningsvärk i hela kroppen oxh är trött. (bästa jag vet är efter en lång tävlingsdag (ibland från 4 på morgon till 01 på natten uppe å res å följ med på tävling) gå å lägga sig, å nästa dag gå upp 6 igen :)

Anmäl
2018-03-24 00:31 #70 av: Loka03

Vill ha påsklov nu, är så trött!

Anmäl
2018-03-27 20:05 #71 av: LinneaWik

Mina 3 föredetta vänner skriver till mig på socialamedier att dom inte vill vara vänn med mig. Har 3 andra kompisar från samma ”gäng” som är jättesnälla. Dom 3 ( som inte vill vara vänn med mej ) skickar massa privat till mig och i en gruppchatt. Men i skolan är dom helt neutrala och alla 7 är med varandra typ. Jag fattar ingenting! Är dom bara fega eller? Jag vill byta skola nu. Känner mej så dum!

Anmäl
2018-04-10 14:25 #72 av: MEML

Jag orkar inte med honom!
Han är skitstörig och lärarna försöker att göra något men det hjälper inte.
Han är så korkad och jag har sagt ifrån.
Önskar att han bara kunde bli överkörd.
Jag vill hämnas.

Anmäl
2018-04-10 22:56 #73 av: shia

Är så superglad över att dressyrträningen gick så bra, samt jag överlevt två dagar i skolan

Anmäl
2018-04-12 15:25 #74 av: DogeLove

Varför hade jag oturen att föddas som människa... :,(

Anmäl
2018-04-14 22:38 #75 av: shia

Mina kompisar säg till mig att jag är smal. Kan äta vad jag vill. Ex sa en idag på stan när vi var på espresso house när jag tog en lime paj samt frappe att du kan äta vad som helst utan att gå upp ett hekto!jag kan knappt titta på en kanelbulle utan att gå upp 1 kg...
Jag begrip inte, alla mina byxor passar likadant nu som för 4 år sedan, vissa är tom lite större nu, men samtdigt har jag det senaste året gått upp 10 kg, å senaste 1 1/2 året gått upp 15 kg.... Jag begrip inte, jag ser mig själv på samma sätr nu som för ett år sedan, jag har inte växt ngt men jag förstår inte vart de där 10 kg hamnat(dem 5 Kg jag gick upp på halvår syntes. Nu ser jag bild å var som ett skelett men såg ut som nu sen när jag gått upp 5 kg) har samma kläder å allt... Detta gör mig confused då jag nu inte ve vad. Jag är fortfarande i ätstörning, men mer i bulimifas bu, svält, hetsät, spy osv..... Självskada också...

Anmäl
2018-04-15 19:34 #76 av: Cornelia Isaksson

#72 har en klasskamrat som är ungefär likadan

Anmäl
2018-04-15 20:11 #77 av: Äppelsnäckan

Tillbaka in i ekorrhjulet imorgon då. Har ingen motivation att gå ur sängen på morgonen så kommer nästan alltid försent. Undrar om någon känner likadant. Att varje morgon är en kamp.

Anmäl
2018-04-15 20:34 #78 av: Ellen_

Vrf finns jag ens? Jag vill aldrig träffa vänner och bara ljuger om allt. Jag är otacksam och har inga känslor. En i min släkt dog nyss och jag ska på begravning på onsdag, men gråter inget har inga känslor alls. Bär på en hemlighet, jag orkar snart inte mer.

Anmäl
2018-04-15 20:34 #79 av: Ellen_

Vrf finns jag ens? Jag vill aldrig träffa vänner och bara ljuger om allt. Jag är otacksam och har inga känslor. En i min släkt dog nyss och jag ska på begravning på onsdag, men gråter inget har inga känslor alls. Bär på en hemlighet, jag orkar snart inte mer.

Anmäl
2018-04-15 22:47 #80 av: Loka03

#77 Du är inte ensam, känner lika dant!❤️

Anmäl
2018-04-16 18:36 #81 av: LinneaWik

Vi har 8 prov på 3,5 veckor och jag pluggar ihjäl mig även fast jag inte orkar....

Anmäl
2018-04-16 18:37 #82 av: LinneaWik

Just nu önskar jag att jag var en häst typ...

Anmäl
2018-04-16 20:04 #83 av: shia

Börjat skära mig igen å bulimin ör tbx. På det oro över att min stora syrra fall in på samma spår som mig å har ingen aning vad jag ska göra..

Anmäl
2018-04-16 20:31 #84 av: shia

Men är så jävla glad jag har sånna underbara vänner <3 förstod inte hur jag klarade av så många år utan någon riktig vän(när jag var mobbad 4 år) när man nu är överöst av vänskap och kärlek. Det gör att man får lättare att andas.

Anmäl
2018-05-23 22:41 #85 av: DogeLove

Det känns så speciellt, som att jag är klar med en hel bok i mitt liv, som att jag befinner mig på sista sidan, den allra sista sidan! Det pirar så otroligt mycket i magen och jag har små, små tårar i ögonen. Den allra sista dagen i boken! ❤️❤️

Anmäl
2018-05-24 14:13 #86 av: PuffeSnutt

Jag ska flytta och men jag orkar verkligen inte packa. Det är inte att jag är lat, men jag orkar verkligen inte. Jag är trött hela tiden.

Är 22.30 - 6.20 bra sömnperiod ?

Äta, Sova, Netflix<3

Anmäl
2018-05-25 06:59 #87 av: DogeLove

13-års dagen blev fruktansvärd, men jag har åtminstone kommit fram till att jag inte kommer gå tillbaka till den där ”skolan”, jag börjar på högstadiet till hösten, det är bara 2 veckor kvar, så jag har ingen anledning att plåga mig själv.

Anmäl
2018-05-30 11:45 #88 av: HästTokigTjej

Allt suger, d är bara 2 veckor kvar t sommarlovet o jag vet redan nu att jag kommer att vara helt ensam. Har inga så nära kompisar att de skulle vilja träffas under sommaren och vågar nt ta initiativ själv för rädsla att d säger nej/ bara går för att de känner sig tvungna. På sommaren slipper jag ju iaf skolan men känner mig så sjukt ensam speciellt när andra lägger upp bilder på saker när de träffar sina kompisar...
Aja d är bara att överleva 2 år till i helvetet som är högstadiet, och får väl bara leva i stallet under sommaren, hästarna är d enda som ens får mig att gå upp på morgonen nu mera

Anmäl
2018-05-30 12:26 #89 av: akvarium123

#88 Håller med dig. Jag vågar inte heller fråga för det kommer bli så himla stelt tänker jag ifall man är hemma hos en ny familj och bara "hej" och bara allt går fel. Näe usch! Men jag ska iallafall försöka få tid till att gå på bio med någon. Mina klasskompisar är ute efter mina pengar. Vet det. Så det är väl bara att gåpå bio om man ska vara med någonStorgråter

Anmäl
2018-05-30 13:01 #90 av: MEML

Bor hellre hos en grupp grisar i en vecka än att sitta i klassrummet med min klass i en hel skoldag....😒🐷

Anmäl
2018-05-30 13:02 #91 av: shia

Tog på mig shorts i morse å har på mig dem än, första gången jag har shorts på 2 år. Och överlevt hittils,, (skärsår från när jag skärde mig)

Anmäl
2018-05-30 13:12 #92 av: Loka03

#91 Åh så starkt av dig! :)❤️

Anmäl
2018-05-30 13:25 #93 av: DogeLove

#88 Förstår verkligen hur du känner, man känner sig verkligen ensam bär folk läger upp sådana bilder, önskar dig lycka till i livet! ❤️

Anmäl
2018-05-30 14:59 #94 av: HästTokigTjej

<33

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.